منو

وبلاگ

وب کاردو
|

طراحی سایت با اصول سئو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
یکی از دغدغه های کسانی که می خواهند برای کسب و کار خود سایتی داشته باشند، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. طراحی سایت با اصول سئو، باعث تطابق سایت با الگوریتم های موتور های جستجو شده و سایت در رتبه های نخست قرار می گیرد. دستیابی به طراحی سایت با اصول سئو خوب، با تلاش و صرف زمان و هزینه‌ی متناسب امکان‌پذیر است.

اولین گام طراحی سایت با اصول سئو می باشد. ابتدا باید تعدادی کلمات کلیدی تعیین کنیم که می خواهیم سایت ما در جستجوی این کلمات در صفحه نخست قرار گیرد. در طراحی سایت با اصول سئو، کلمات کلیدی از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

استانداردهای طراحی سایت می تواند شامل مواردی همچون بهینه سازی و اصلاح کد های قالب سایت، سادگیه شکل ظاهری سایت، استفاده از ترکیب رنگی مناسب در ساخت سایت، راحتی دست یابی به مطالب مورد نظر توسط بازدید کننده می باشد.

مهمترین اولویت موتورهای جستجو مطالب و محتوا باشند. عدم استفاده از مطالب تکراری و بکارگیری مطالب جدید علاوه بر اینکه برای بازدید کنندگان سایت مهم است، باعث می شود موتورهای جستجو سایت شما را به عنوان یک سایت تولید کننده ی محتوا شناسایی کنند. همچنین گوگل به زمان بندی در انتشار محتوا و اخبار سایت اهمیت زیادی میدهد.

طراحی سایت

اهداف سئو چیست ؟

نکته‌ی مهم دیگر حجم سایت است. حجم سایت که اثر مهمی در سئو دارد، عاملی است که بهبود آن پس از پایان طراحی سایت کاری به مراتب سخت‌تر از زمان طراحی سایت است. در هنگام طراحی سایت‌ هایی که هدف سئو داشته باشند، ممکن است قالب گرافیکی طراحی شده به شیوه‌ای انتخاب و طراحی شود که باعث شود حجم سایت تا حد امکان پایین باشد. بنابراین، بهترین روش برای سئو موفق، در نظر گرفتن آن در هنگام فرآیند برنامه‌ریزی، طراحی قالب و طراحی فنی سایت است.

تاریخچه seo چیست؟حتما این به این مطلب هم سربزنید: تاریخچه seo چیست؟
SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. سئو شامل تکنیک‌های است که موجب به دنبال کردن محصول یا خدمات شما توسط افرادی که از طریق موتورهای جستجو مانند یاهو و گوگل هستند میشود، معرفی شود. قرار گرفتن وب سایت در رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است و این یک تبلیغ رایگان برای کسب و کار شما در فضای تبلیغاتی جهان است.

تکنیک های به کار رفته در طراحی وب سایت با اصول سئو

استفاده از تکنولوژی های جدید طراحی مانند HTML5  و CSS3

استفاده نکردن از فایل های فلش 

ساختاربندی سایت بهینه شده 

استفاده مناسباز تگ های heading 

استفاده و تعریف مناسب کلمات کلیدی

طراحی منطبق بر صفحات گوشی و لپ تاپ که گوگل به چنین وب سایت هایی امتیاز بالاتری اختصاص می دهد.

مزایای استفاده از تکنولوژی های جدید برای طراحی وب سایت با اصول سئو

باعث کاهش هزینه و زمان برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

کاربر به راحتی می تواند با وب سایت ارتباط برقرار کند.

کدها قابلیت خوانایی بالاتری دارند و به راحتی می توان آن ها را فشرده سازی کرد.

میزان کنترل برروی کدها بیشتر است که بتوانید سایت های منظمی را طراحی کنید.

امکان نمایش در دستگاه های مختلف به راحتی فراهم است.

سئوانواع سئو و کاربردهای آنها

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
قبلا ثبت نام کردید؟
قبلا ثبت نام کردید؟