منو

وبلاگ

وب کاردو
|

تولید محتوا چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
محتوا بخش مهم برای ایجاد ارتباط بین کسب‌ و‌کار است. از طریق محتوا مردم اطلاعات برند را پیدا کرده، از آن استفاده نموده و به آن عمل می‌کنند. امروزه تاکید و اهمیت سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت افزایش پیدا کند. به همین دلیل مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند. تولید محتوایی با کیفیت که در رتبه های بالای سایت قرار گیرد و اصول آن حتما رعایت شود.

ضرورت تولید محتوا:

کمک به سئو

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در تولید محتوا، یک عنصر کلیدی برای سئو سایت به شمار می‌رود و راه خوبی برای ارتقا رتبه سایت است. اگر کلمه کلیدی که استفاده می‌شود، در برچسب‌ها، سر صفحه، تیتر مطلب و محتوای مطلب استفاده شده باشد، می‌تواند باعث افزایش بازدید از سایت شما شود. موتور‌های جستجوی گوگل همیشه به دنبال سایت‌هایی هستند که مطالب با کیفیت بالا تولید می کنند و کلمه کلیدی مناسب استفاده می‌کنند.

حضور کاربران جدید

تعدادی از مخاطبان سایت شما را هر چند وقت یک بار چک می‌کنند و دسته‌ای از مخاطبان، برای بار اول است که از سایت شما دیدن می‌کنند و اگر مطالب وبسایت شما جذاب باشد، به مخاطب وفادار شما تبدیل می‌شوند.

اعتماد مشتری

زمانی که یک محتوا تولید می‌کنید و آن را در وبسایت‌تان قرار می‌دهید، خود را به عنوان یک متخصص در آن زمینه معرفی می‌کنید. و اگر مطلب شما یک مطلب مفید باشد، خواننده به شما اعتماد بیشتری پیدا می‌کند.

طراحی سایت با اصول سئوحتما این به این مطلب هم سربزنید: طراحی سایت با اصول سئو
یکی از دغدغه های کسانی که می خواهند برای کسب و کار خود سایتی داشته باشند، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. طراحی سایت با اصول سئو، باعث تطابق سایت با الگوریتم های موتور های جستجو شده و سایت در رتبه های نخست قرار می گیرد. دستیابی به طراحی سایت با اصول سئو خوب، با تلاش و صرف زمان و هزینه‌ی متناسب امکان‌پذیر است.

تولید محتوا

تولید محتوا صوتی

اهداف تولید محتوا چیست؟

سرگرمی 

آموزش

متقاعد کردن

تغییر کردن

انواع روش‌های تولید محتوا

اینفوگرافیک‌ها 

ویدئوها

پست‌های اینستاگرام

پرسش و پاسخ

خبرنامه

الگوهای رفتاری

سئو


رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
قبلا ثبت نام کردید؟
قبلا ثبت نام کردید؟