منو

وبلاگ

وب کاردو
|

انواع سئو و کاربردهای آنها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
یکی از مهم ترین عوامل راه اندازی سایت، تعیین و تشخیص کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار است. منظور از کلمات کلیدی آن دسته از کلمه ها یا عبارات کوتاهی هستند که کاربر در موتور های جستجو سرچ میکند و به سایت مورد نظر دسترسی پیدا میکند.

سئو داخلی 

سئو داخلی به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند مرتبط می شود و هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می کنید مربوط به seo on page  می شود. این روش پایه راه های بهینه‌ سازی است. هر گونه تغییری را که در محتویات سایت خود ایجاد می کنید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش  seo on page به درستی انجام شود.

سئو داخلی مناسب، موجب تفسیر بهتر موتورهای جستجو از سایت شما می شود، به کاربران نیز کمک می کند تا محتوای یک صفحه را بهتر درک کنند. سئو داخلی خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا آنچه که کاربران در صفحات شما می بینند را بهتر درک کنند بنابراین موتورهای جستجو می توانند بهترین صفحات را با توجه به جستجوی کاربران به آنها ارائه دهند.

سئو خارجی

سئو خارجی به عواملی از جمله بک لینک ها گفته می شود که موجب بهبود سئو سایت می شود. فعالیت در شبکه های اجتماعی و گرفتن لینک از بلاگ ها و سایت های معتبر از جمله فعالیت های سئو خارجی محسوب می شود. سئو خارجی صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می شود. این شامل تمام چیزهایی است که می تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند.

سئو

سئو کلاه سفید 

سئو کلاه سفید طبق دستورالعمل های موتورهای جستجو کار بهینه سازی سایت انجام می گردد و معمولا نتیجه گرفتن از این روش ها در بلند مدت خواهد بود . سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیک‌ها و روش‌ها که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می کنند، اشاره دارد. که به سئو اخلاقی نیز یاد می شود.

سئو کلاه خاکستری

تکنیک های کلاه خاکستری روش هایی سرعت رشد شما را به شدت افزایش می دهند ولی شما را وارد منطقه خطر جریمه توسط گوگل نمیکنند. 

انواع سئو

سئو کلاه سیاه 

سئو کلاه سیاه از جمله روش هایی است که نتیجه فوری اما خطرهای زیادی نیز دارد. موتورهای جستجو با تکنیک های کلاه سیاهی به شدت برخورد کرده و جریمه های سختی را اعمال می کند. این مجموعه روش ها برای کسانی مناسب است که تصمیم به حضور کوتاه مدت در وب داشته و تصمیم دارند از روش های زود بازده استفاده کنند تا سریع نتیجه بگیرند. در روش های سئو کلاه سیاه سایت خیلی سریع به صفحات اول نتایج گوگل می رسد اما هر لحظه امکان دارد که دچار پنالتی و جریمه گوگل شود. برطرف کردن مجازات و پنالتی علاوه بر صرف هزینه زیاد نیازمند وقت طولانی می باشد. به این علت استفاده آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

سئو

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
قبلا ثبت نام کردید؟
قبلا ثبت نام کردید؟